Natlab sluit de deuren tot 1 juni

UPDATE 24 MAART
NATLAB IS DICHT TOT 1 JUNI

Het duurt langer dan gehoopt, maar als we zo het virus kunnen stoppen dan is het voor een goede zaak. Tot 1 juni geen films, geen theater, geen bijzondere programma's geen lekkere drankjes en goed eten. 

We overleggen met filmdistributeurs en gezelschappen, maar ook met podia in het land en gezelschappen hoe we om gaan met de bestelde tickets en of voorstellingen kunnen worden verplaatst naar een andere datum. Dat heeft even tijd nodig. Uiteraard hopen we je straks weer in goede gezondheid te mogen ontvangen bij Natlab.

Zodra we meer weten nemen we contact op met iedereen die nog kaarten in huis heeft. 
Heb je een papieren kaartje en geen contactgegevens achtergelaten, stuur dan een foto of ander bewijs van je ticket naar info@natlab.nl dan informeren we je over de mogelijkheden 


---
UPDATE 18 MAART
DANKJEWEL VOOR LIEVE WOORDEN EN MOOIE GEBAREN

We ontvangen steeds meer fantastische berichten van bezoekers. Soms een troostrijk woord, soms willen bezoekers het betaalde bedrag voor gekochte kaarten niet terug. Het zijn fantastische gebaren en echt een steun in de rug. Ook al lijkt een filmkaartje financieel verwaarloosbaar, alles helpt en het zorgt voor een grote glimlach. Ook dat helpt ons door deze weken.

Veel dank aan eenieder die ons een warm hart toedraagt. We hopen dat we je snel weer mogen ontvangen. Tot die tijd: kijk vooral veel films op PICL, ook daarmee steun je de filmbranche en Natlab een klein beetje.

---
UPDATE 15 MAART
NATLAB SLUIT DE DEUREN

Met pijn in ons hart hebben we vandaag besloten alle programma en de horeca te sluiten vanaf zaterdag 14 maart tot en met maandag 6 april.

Alle evenementen en filmvertoningen voor publiek gaan niet door. Ook het café en restaurant zijn gesloten en we hopen, net als iedereen, dat het Coronavirus snel voorbijgaat. 

Op deze plek proberen we iedereen zo goed als mogelijk op de hoogte te houden. 

We begrijpen dat iedereen die kaarten in huis heeft, vragen heeft. We zullen iedereen zo snel als mogelijk benaderen, maar heb wat geduld.

Bezoekers die online een kaartje hebben gekocht ontvangen een informatiemail. Heb je een papieren kaartje en geen contactgegevens achtergelaten, stuur dan een foto of ander bewijs van je ticket naar info@natlab.nl en vermeld het bestelnummer van je ticket(s), je persoonsgegevens en het bankrekeningnummer (IBAN) waarop we het bedrag kunnen terugstorten.

NATLAB IS CLOSED

With a heavy heart, we have decided to cancel all events and close our restaurant from March 14th to June 1st. We hope, like everyone else, that the Coronavirus Disease will pass soon.

We try to keep everyone informed on this page as well as possible. 

We understand that anyone who bought tickets has questions. We will send an email to everyone as soon as possible, but we ask you for some patience.

If you have bought a paper ticket and left no contact details, please send a photo or other proof of your ticket to info@natlab.nl and state the order number of your ticket(s), your personal details and bank account number (IBAN) for a refund.